Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:41, 28 Paź 2010 Temat postu: Od Starosty |
|
|
PROSZĘ, ŻEBY NIE ODPOWIADAĆ W TYM TEMACIE
Tutaj będę Wam przekazywać to, czego tylko się dowiem od Parlamentu czy innych Starostów odnośnie rożnych mniej lub bardziej ważnych spraw studenckich.
Dlatego proszę żebyście nie odpisywali tutaj, bo chcę żeby każdy mógł zobaczyć że jest nowa informacja albo od razu ją znaleźć, nie szukając między wypowiedziami.
Jeżeli są jakieś pytania - gg 6051596 zazwyczaj na niewidocznym.
Jak to nie wystarczy, założę osobny temat na odpowiedzi .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:06, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś odbyło się pierwsze zebranie z Parlamentem .
Więc :
2 listopada - dni rektorskie cały dzień.
Do 4 listopada musicie dokonać wyboru przedmiotu swobodnego wyboru i ZŁOŻYĆ DEKLARACJĘ
W innym wypadku ten przedmiot przydzielą Wam odgórnie i już go nie zmienicie. Data 4 listopada jest ogólną datą, niekiedy jedne kierunek może składać później, ale trzeba śledzić to na bieżąco na stronie internetowej.
Gdzie? Nie mam pojęcia, więc możecie poszukać na stronie i jeśli nic nie ruszy to jutro załatwię to na uczelni.
8 listopada - spotkanie z rektorem na które idziemy całą grupą, jest to poniedziałek o 13:20 w sali 233 F
generalnie ten dzień mamy wolny, więc mam nadzieję że uda się od tego wykręcić.
I szkolenie BHP
rozpiskę mamy tutaj :
[link widoczny dla zalogowanych]
7 grudnia 13:30 - 17:00, jest to wtorek .
MUSIMY być na tym szkoleniu - inaczej nie dostaniecie elektronicznego wpisu a przez to nie zaliczycie roku .
I mam 30 ankiet z Pomarańczy - kto je wypełni i odda mnie bądź Parlamentowi, otrzyma kartę uprawniającą do 20 % zniżki na lane piwo i pepsi oraz wstęp wolny (wszystko w środy i czwartki) .
Dostałam także cały informator, wykaz podań które trzeba składać w różnych sytuacjach, terminy itd, więc jeżeli będziecie mieć jakieś pytania - czekam :)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:52, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Znalezione :
Wchodzicie na Wirtualny Dziekanat
Moje Studia
Materiały różne
Instrukcja 2010/11
nie ma za co ;)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:02, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie musimy składać deklaracji przedmiotu swobodnego wyboru .
Byłam dziś w Dziekanacie, będziemy to robić dopiero na 3. semestr, czyli pewnie jakoś na wiosnę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:55, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
CZYTAĆ !!
------=_NextPart_000_000B_01CB89BB.25E20450
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Szanowni Pa=F1stwo,=20
=20
kolokwium w pi=B1tek nie odb=EAdzie si=EA, poniewa=BF jestem chora.
Si=B3a wy=BFsza
Czy b=EAd=B1 zaj=EAcia - zast=EApstwo - nie wiem.=20
O ile b=EAdzie wszystko OK, 03.12 - zaj=EAcia z producenta, 10.12 - =
kolokwium.
=20
Z powa=BFaniem
Joanna Czech-Rogosz
_____ =20
Wiadomośc od dr Czech - Rogosz.
Niestety zawsze dostaję je w takiej postaci, ale z tego co widzę, to:
Kolokwium w piątek NIE MA Gdyż dr Czech - Rogosz zachorowała.
Nie wiadomo czy będzie zastępstwo - mam nadzieję że nie, to pójdziemy do domu o 13;30 jeśli odrobicie sobie wf;)
03.12 - zajęcia z producenta (pewnie będziemy musieli ściągnąć nowe zestawy z platformy ale dam Wam jeszcze znać)
10.12 - kolokwium .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:04, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdybyście bardzo potrzebowali, a wiem, że pewnie niedługo będziecie - kto kiedy gdzie ma konsultacje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:10, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Na grupowym e-mailu są slajdy od prof. Olszak, prawdopodobnie wszystko co do tej pory było omawiane.
I przypominam że jutro odrabiamy mikroekonomię w sali 228A
Do jutra!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:15, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Heloł,
wrzuciłam na pocztę wszystkie dostępne mi materiały z podstaw zarządzania, tj: wszystkie wykłady przepisane do worda,
pytania z ubiegłych lat,
Koźmińskiego w wordzie
Później dorzucę jeszcze T.I. i mikroekonomię.
Generalnie nie widzę powodów dla których miałabym ukrywać 'jakiekolwiek informacje dostępne tylko mnie' o egzaminach itp.; no ale jeżeli ktoś uważa że super będzie wypaść najlepiej na tle reszty i martwić się tylko o siebie to już jest jego sprawa, sory.
Jak każdy dorzuci coś od siebie to wyjdzie to wszystkim na dobre! Więc do dzieła, sesja niedługo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:36, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zajęcia z mikroekonomii 14.01 są odwołane !
Kolokwium przesunięte, na stronie dziekanatu pojawi się informacja, najprawdopodobniej będzie to poniedziałek 17.01 o godz. 15:20
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patka_W. dnia Czw 21:59, 13 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:13, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zajęcia z p. dr J. Czech-Rogosz są odwołane: piątek 14.01.2011 grupa 101EL Termin odrobienia: 17.01.2011 - poniedziałek - godz. 15.20-16.50. Sala 401A
Tak więc widzimy się w poniedziałek, będę na uczelni wcześniej więc załatwię Wasze karty egzaminacyjne i rozdam je na mikro.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:54, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Karty egzaminacyjne oddajemy Skocz na egzaminie z zarządzania, przed egzaminem z mikroekonomii dostajemy je już z wpisem z T.I. ( Dzięki Ola!)
Niech każdy sprawdzi czy mu się wszystko zgadza na tych kartach, jeśli ktoś ma np 2 razy wpisany wf to ten błędny trzeba tylko przekreślić ale jeżeli ktoś, tak jak ja, nie ma wpisanych języków, to musi iść do dziekanatu, najlepiej w piątek między zajęciami, bo najprawdopodobniej nie ma go w jakimś tam systemie i będzie mieć kapę z sesją .
Karty egzaminacyjne wracają do mnie po sesji poprawkowej (kończy się chyba 21 marca), jeszcze ustalę kiedy dokładnie je zbiorę, jak kogoś nie będzie to ma tydzień od zakończenia tej sesji na dostarczenie karty do dziekanatu.
Tyle na dziś
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:54, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
WYNIKI egzaminu z zarządzania dostępne będą w czwartek 03.02
wpisy godz. 16 - 17, pokój 102B dla grup 1-5
Dlatego po egzaminie z mikro zbieram od Was karty egzaminacyjne i oddaję przed egzaminem z TI.
Jeśli komuś się zapomni że miał mi oddać kartę, jest to jego problem, za nikim nie będę latać, skumajcie na początku gdzie siedzę i miejcie na oku pod koniec egzaminu.
I obyśmy wszyscy zdali!
Miłej nauki, widzimy się we wtorek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patka_W. dnia Nie 13:54, 30 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:40, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Niech wszyscy sprawdzą czy mają poprawnie wpisane oceny do Wirtualnego Dziekanatu.
Jak nie mają to najprawdopodobniej muszą się przejść do Dziekanatu, jak dostanę jeszcze jakieś info to dam Wam znać
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:20, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ktoś skasował wiadomośc z maila więc wrzucam tutaj:
na posiedzeniu sam na sam z Panią Prof. UE dr hab. dowiedziałam się, że nasza grupa wypadła NAJLEPIEJ!
Jednak parę osób nie zaliczyło...
Oceny osób których mam karty
nie będzie alfabetycznie
Stolarska A. 3,5
Malik K. 2,0
Kamińska K. 4,0
Muschalik B. 3,0
Batog J. 3,0
Król K. 3,0
Fułek R. 3,5
Ratka Ł. 3,0
Strzelec M. 3,0
Pindel M. 2,0
Brończyk P. 4,0
Skoczylas A. 2,0
Sirko M. 3,0
Kryszak K. 5,0
Duda D. 5,0 - Najlepszy wynik na roku!
Cichocka A. 3,0
Cejny A. 3,0
Bąk M. 3,5
Bąchór Z. 4,0
Balcerek K. 4,5
Adamczyk A. 3,5
Kraczkowska D. 3,0
reszta osób albo do mnie dzwoniła albo nie mam ich karty .
Do jutra!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Patka_W. Moderator
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: B-n Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:39, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
WAŻNE
na tych kartach przy PZ dopiszcie datę egzaminu, chyba 26.01.2011 !!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|